miercuri, 22 februarie 2012

Victor Țvetov / Neaga la Republica


Până atunci, un poem pentru încălzire:
 
cerculeţe



câtă carne mâncasem împreună
seară de seară prăjită fiartă uneori arsă
şi tu aveai guriţa aia mică de păpuşă 
de nervi stricasem lampa
oricum toate astea au rămas în arhivă

conflict ___ cine să gătească
mă gândeam că totul e simplu
bine că de tine nu pot să zic aşa ceva
conflict___ cât timp să stea mâncarea în microunde
între timp mâinele tale se şterg de puloverul meu
să fie bine să fie pace
conflict____ cine să puie masa
asta ca bonus
iţi aminteşti eu am dat cu aspiratorul

apasă aici să vezi dacă s-a eliberat spaţiu în file
astăzi te-au căutat 3 oameni 
mâinele mele erau reci 
apoi
mi s-a rupt scurta la subsuoară
ac nu aveai
am luat paltonul tău şi am mers să plimb câinele
am zis că-i cald şi comod cineva căuta în coşul de gunoi


câinele se pişa desenând cerculeţe pe zăpadă



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu